fredag 17. juni 2011

So much to do, so little time...

Jeg er egentlig VELDIG overrasket over at ingen har spurt meg om jeg er gravid. Jeg mistenker at det kanskje er fordi de er overbevist om at jeg faktisk ER gravid, og at de dermed ikke ser noen grunn til å spørre. Så jeg venter vel egentlig bare på "gratulasjonene" :P Hehehe!
I dag føler jeg meg veldig, veldig motivert for å gjøre noe. Bare ikke motivert nok... Jeg er snart verdensmester på å finne på unnskyldninger for meg selv. Nå har jeg vært skikkelig, skikkelig usunn. Jeg har trøkket nedpå 2 stooore cookies, 3/
 av 4 kvikklunsjstrimler, samt litt annet candy. Og skylte det hele ned med en liten liter kaffe. Helt ærlig? Jeg har lyst å spy nå. Jeg er faktisk kvalm.

Men kaffen trengte jeg, da. Hehe. Minsten har ikke helt skjønt definisjonen av "nattesøvn". Og de siste dagene har leiligheten blitt snudd opp-ned som en følge av at småen har fått løpe fritt (det har satt sine spor i form av leverpostei på gulvet, godt sammengnudd med noe som trolig er skiverester, samt et tykt lag prim på bordet). Jeg har endevendt kåken for å grave frem alt av fotballutstyr, treningstøy, sovepose og luftmadrass til eldstemann, som ble sendt avsted på Voss Cup i dag. I morgen tar jeg turen opp dit selv for å være heiagjeng. Men innen den tid var planen å rette opp skadene her hjemme. Dvs rydde...

Apropos leilighet, så har vi kanskje fått en ny en. Noe vi ikke vet før om en uke; det gjenstår å se om noen benytter seg av forkjøpsretten. Og får vi den, så har jeg plutselig 30 dager på meg til å pakke ned alt vi eier og har. Jepp, jeg får litt panikk av å tenke på det. 30 dager... Djeez, jeg tror jeg trenger et halv år! Eller eventuelt en barnevakt som kan se til Knotten mens jeg jobber. Han er høyt og lavt og full av F for tiden, hehe :D Det har absolutt sin sjarm, selv om jeg er gåen ved dagens slutt. Men det er så utrolig verdt det *elsk*

Neste uke har to av klassekompisene til eldstemann bursdag, så iløpet av helgen bør jeg få skvist inn bursdagsshopping og kortlaging. I tillegg til totalrydding av leiligheten, en dagstur til Voss, gjennomgang av noen kasser med klær (skal finne bukser til guttungen til en venninne) og scrapping av nest siste oppgave i Kortkrigen jeg arrangerer på Babyverden. Tror jeg skal lage bursdagskort til den siste oppgaven, bare for effektivitetens skyld :P

Så strengt tatt burde jeg ikke sitte her. Og jeg skal definitivt IKKE spise mer søtt kliss. Bør vel egentlig dytte alt over på eldstemann og begynne slankern. Om 2 uker fyller mormoren min 80, og jeg skulle VELDIG gjerne ha passet inn i en kjole... Vel, begge svogerne mine klarte å gå ned 10-12 kg på under en måned, så jeg kan jo gamble på å iallfall bli kvitt 5-6. Da ville mye blitt gjort. Kanskje jeg skal begynne i morgen den dag :)
...GI MEG STYRKE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar