fredag 20. mai 2011

Catch up

Yepp, jeg har litt å ta igjen nå. Jeg er altfor sløv med blogging, men facebook og babyverden besøker jeg 50 ganger daglig. Hver. Handler vel mye om rutiner, så kanskje jeg bør innarbeide en rutine med blogging også :P Ikke at det skjer så mye interessant i livet mitt, jeg har hovedsaklig blitt stuegris de siste to årene etter at jeg møtte min nammemann. (Og jeg ser ut deretter, bwaaahahaha!) (Ja, har seriøst est ut som en bolledeig til hevings, og derfor skal ikke bloggen min handle utelukkende om hobby og scrapping. Men generelt om alt som opptar meg. Ungene er en VELDIG stor og viktig del av livet mitt, de betyr alt for meg. De er de nydeligste personene jeg vet om :D
Og så vil det sikkert handle litt om veien tilbake til den jeg engang var. Jeg har, i en alder av 28, konkludert med at jeg har fått 40-års krise. Jeg har innsett at glansdagene er over, og at jeg var på topp rundt 24-25. Det vil si utseendemessig. Alt annet i livet mitt er mye bedre nå. Så jeg savner det ikke sånn sett, men jeg vil gjerne ha i pose og sekk og få tilbake et ok utseende/kropp før rynkene og det hvite håret plutselig viser seg i speilet ;) Huff, nå virker jeg nok overfladisk. Jeg ER ikke det altså.

Vel, det blir uansett spennende å se om jeg fikser bloggingen denne gangen her da. Eller om det blir som slankeprosjektet mitt: Noe jeg begynner på ørten ganger og faller ut av like fort :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar