mandag 23. mai 2011

En bursdag

Verdens beste kjæreste har bursdag i dag, og jeg kom ikke på det før for en halvtime siden *blush* Fordi jeg så det på facebook... *dobbelt-blush*
Jeg visste det jo veldig godt, men jeg har så sykt vondt i hodet og er tett i pappen, så jeg får skylde på det. Sitter her med ørebetennelse og bihulebetennelse og synes fryktelig synd på meg selv, hehe :D
Til mitt forsvar feiret jeg bursdagen hans på lørdag ;) Jeg kjøpte to CDer av ene favorittbandet hans, i tillegg til et fjernstyrt helikopter. Og dro han med for å spise middag uten barn. I tillegg til at jeg hadde bakt kake til han i smug. En brownieskake toppet med to lag av peanutbutterfudge og sjokolade. Vel, den er bortevekk nå, for å si det sånn :D

Fantaserte litt om take-away kinesisk and i dag, men samboern ville heller ha noe lett som laks. Greit nok for meg, skal heller klare å dytte det i folie inn i ovnen :P Men noe mer slaving på kjøkkenet orker jeg ikke. I dag er jeg manne-syk! Og det skal man ikke spøke med :)

2 kommentarer:

  1. aiaiai... denne mannesykdomen skal man jammen meg ikke spøke med altså *knis* På slike dager så er det faktisk lov til å glemme. Så det så. Morsomt at du har dratt igang bloggen igjen. Og så mye flott du lager :)

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  2. Jeg er bedre i dag heldigvis, til min kjæres store lettelse :D Jeg var sur og selvopptatt i går, i ekte manne-stil :P Tror han liker mine feminine sider bedre :D

    SvarSlett