onsdag 8. juni 2011

Dokkecupen

Jeg deltok i Dokkecupen hos Papirdokkene etter å ha etterlyst scrappekrig på et forum. Da ble jeg tipset og slang meg på. Resultatet var faktisk at jeg endte på 2. plass, hvem skulle trodd det? Iallfall ikke jeg, hehehe :D
Her er bidragene jeg leverte underveis:

1: En LO som sa noe om meg:

2: Svart/hvitt bilde. ÈN farge på resten (svart og hvitt kunne også brukes) 

3: Minst 2 bilder, masse blonder og blomster, minst 2 ark, arkene måtte være rufsete. 

4: *skisseoppgave* 

 5: *skisse*

6: Skisse, scrappes i hvit og en valgfri farge 
7: Masse maling og fargen turkis.


I ettertid har jeg angret litt på den siste LOen jeg laget, for jeg stresset den sammen og var egentlig ikke fornøyd da jeg leverte den fra meg. Men på den annen side ville jeg heller ikke gjort noe annerledes, for hun som stakk av med seieren fortjente det virkelig. Hun legger enormt mye tid og sjel i arbeidene sine, og det hun lager er fullt av små detaljer og historie. Så dette var vel fortjent :) Dessuten tror jeg ikke jeg hadde klart å overgå finale-LOen hennes uansett hva jeg hadde snekret sammen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar