lørdag 4. juni 2011

Stempeldilla!

Jeg har litt dilla på stempler. Har samlet over 200 stk på under ett år, og kjenner jeg klør etter å skaffe flere. Har forsøkt å samle en del av dem "på papiret". De aller minste har jeg faktisk ikke giddet å stemple opp. Har også noen jeg ikke bruker og har planer om å selge, de har jeg heller ikke stemplet opp. I tillegg har jeg kommet over noen flere etter jeg tok bildene som jeg heller ikke har trykket. Men planlegger som sagt å anskaffe flere, så det får komme med tiden :)

Jeg bruker Memento til å stemple fargeleggingsmotiver, siden det fungerer best sammen med Promarkers. Tidligere brukte jeg Adirondack, men opplevde at det fløt ut gulbrun farge fra trykket som blandet seg med tusjen, så den bruker jeg kun til tekststempler nå. Har også StazOn som jeg bruker til tekststempler, samt Distress som også virker bra med Promarkers. Memento er likevel favoritten fordi trykket blir veldig jevnt og fint og med bra fylleffekt (sjelden det blir hvite flekker eller skjevt fordelt). Distress har jeg i 3 fargetoner. Orange, brun og svart. Memento i mørk brun og svart. StazOn i brunorange og svart, Adirondack kun i svart. Har også en VersaColor i svart, den bruker jeg også kun til tekst. Så ja, jeg har greit utvalg av stempelputer også :)

Her er stempeltrykkene mine:










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar