tirsdag 31. august 2010

Crap

Jeg har klart å svi av mer penger på scrappeting. Dette er som et virus som sprer seg i rekordfart i kroppen min og infiserer hver minste lille celle. Jeg aner ikke hva som har gått av meg, fornuften er for lengst visnet hen og dødd i en krok. Jeg kan ikke huske sist jeg blakket meg iløpet av en uke etter lønning. Men både forrige måned og denne ser det rimelig stygt ut. Jeg vurderer å gi lommeboken min til min kjære, der har den det nok trygt og godt.
Og jeg håper han aldri, aldri, ALDRI finner veien til bloggen min, hvor jeg tilstår hvor ille det faktisk er... Jeg får ikke nok, abstinensene river i kroppen min! Jeg håper på å snuble over en gryte med gull, så jeg kan hamstre inn mer, MEEEEER!!!!
Vel, apropos scrapping og shopping så er dette dagen da jeg skal avsløre den heldige vinner av konkurransen min. Mer om det iløpet av dagen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar