tirsdag 24. august 2010

Escuro Vs. Magefettet!

Som nevnt tidligere, kuppet jeg en DAGBOKTRÅD på babyverden med beretninger om flesket mitt ;-)
Vel, jeg er fremdeles ikke i mål, men jeg har aldri vært så nærme som nå! Jeg har tatt av 13 kg siden 23. mai (bursdagen til min kjære. Ble ikke kake på ham den dagen, gitt!). Jeg har sånn ca 6,5 kg igjen til mål. Noe jeg regner med tar ca 2 måneder.
Målet mitt er 65 kg, og så får jeg ta det litt derfra. Jeg har jo lagt om en del på kostholdet mitt, og vet at jeg kommer til å legge på meg 3-5 kg så snart jeg begynner å spise mer normalt igjen (Nei, kommer ikke til å gå tilbake til 2 kg sjokolade i uken).

Jeg har iallfall kommet under 72 kg, og det var jo et mål i seg selv å klare det før landstreffet jeg skal på i helgen! I morgen tidlig drar vi faktisk til Oslo, og jeg gleder meg så mye at jeg nesten blir kvalm av lykke!!! Rart, egentlig. Skal møte en drøss kvinnemennesker, og 95% av dem har jeg aldri møtt engang. Men jeg føler likevel jeg kjenner de aller fleste ganske godt. Kanskje jeg skal driste meg til litt klesshopping når jeg er der borte. Beltet mitt, som jeg hadde på ytterste hakk, kan jeg nå ha på innerste. Buksene siger ned forbi rumpa om jeg ikke bruker belte, og de færreste sitter pent på. Men jeg har aldri før vært så glad for å måtte kjøpe meg nye klær, fordi nå trenger jeg i MINDRE størrelser :-D

Jeg husker jeg besøkte en kompis i Oslo for mange år siden, tipper 6 år tilbake. Da gikk jeg på vekta der og veide 71 kg. Og han kom inn døra akkurat da og kommenterte "Jøss, du ser ikke ut som du veier SÅ mye!" Men jeg var nok betraktelig mer stram i skinnet da (Selv om jeg hadde vært gjennom en fødsel). Men da jeg ble gravid denne gangen, veide jeg like mye som da jeg var høygravid sist gang. Det burde vel si sitt om hvilken vei det har gått de siste 8 årene. Hahaha! :-D
Uansett så håper jeg dobbelthaken trekker seg mer sammen, at magen blir flatere og rumpen strammere! ;-) Har en følelse at det jeg EGENTLIG håper på, er et mirakel :-P
Men som sagt, målet er ikke så langt unna. Så jeg får ta det derfra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar