mandag 23. august 2010

How to... (med candy)

Jeg har forresten kommet over bloggen til en ved samme navn som meg, som viser hvordan man lager sine egne blomster (sånne i papir altså, hehe).
Siden finner man HER, og nå er jeg på febrilsk jakt etter nødvendig utstyr og verktøy for å kunne lage slike selv. Yepp, det faller inn under kategorien "NY HOBBY" ;-)

For noen år tilbake syntes jeg det var skikkelig kjerringaktig å holde på med scrapping. Trolig fordi jeg hadde en venninne som var veldig kjerring'ete og holdt på med scrapping. Så lett kan et førsteinntrykk bli ødelagt...
Nå har jeg trykket scrapping kjærlig til mitt bryst og nekter å gi slipp!
Og om det betyr at jeg med årene har blitt en kjerring (i en alder av 27), eller om det bekrefter at scrapping overhodet IKKE er synonymt med kjerringstempel, vites ikke. Og helt ærlig? Det kunne ikke brydd meg mindre. Det er GØY, og det er det som teller! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar